I do believe

I lay woken all night and all I got was silence

I opened my window but all I got was a cold

I jumped down and got a broken leg

I saw a fairy but realized it was only in my dreams

I was a child but celebrated eighteen


Still I wait for Peter Pan to fly me to Neverland





Sov 14 timmar i natt, helt sjukt. Mitt vanliga timmtal är 5-6 timmar om natten, men igår däckade jag klockan 5 på eftermiddagen. Sen vaknade jag och har aldrig sett eller varit så trött som jag va då. Jag hade nått så extrema påsar under ögonen (Dom som sett mig vet att jag vanligtvis ha ganska megapåsar, med detta va extremt) Jag såg ut som nå zombie eller nått liknande.

Iallafall åkte jag med Anna, Elyn och Erika in till skolan som vanligt, bara för att ha närvarao på historian. Jobbigt! Iallafall äter jag frukost på skolan och sen drar jag hem vid kvart över nio ungefär. Bestämmer mig för att gå ner för jag orkar inte vänta på bussen, och jag skulle endå till biblioteket, så jag tar en omväg. Ja, jag går. Iallafall visar det sig att biblioteket inte är uppet! Det öppna visst inte förrns kockan 10 på dagarna. Jag fick lite damn utanför dörren, samt lite konstiga blickar från folk. Men man kanske inte brukar se en svärande stel pinne utanför kulturmagasinet, men vad vet jag? Jag tog bussen hem, och voila så satt jag mig vid datorn.. Oh big shocker there!

Maja kom hem, Anna kom hem, och drog till birsta med mamsen. Jag va kvar hemma eftersom min mensvärk har börjat igen. Mår så himla skit av det, verkar även som om det tar in mest på ryggen nu. Har haft så ont och jag hittar inte mina Antonia piller, för panodilen funka inte. Som tur är så har vi bara en lektion imorgon och ingen lärare på fredag.

Ahnyoung~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0