Helg.

Hekg, Helg, Helg, Helg.

YAY Nu är helgen här huhu, och den kom lagomt till snön ^^

Idag har jag varit super flitig på skolan, satt och råpluggade på engelskan och har en bra början på min uppsats, så jag känner mig redigt stolt.Annars har det inte hänt så mycket, tog med mig mangorna till A+A så dom skulle ha nått att läsa :)

Även att jag skulle skicka en grej till min Samhällslärare och tamefan råkar jag skicka ut det i våran klassmapp.. PINSAMT, fast jag lyckades med mina ultra super ninja powers och ta bort den innan nån läste.. Tur det!

Ikväll vet inte jag vad som händer och fötter, men vi få väl sen, vill se Naruto, men vet inte om det bli av T.T

HUHU Nu kom ajg på värsta ideén men jag måste prata med Alicia om den.. OHOHOH vad jag är BRA!

Nu ska jag gå och rita med Maja lite.. Ska skilla på mina tekniker så jag bli så bra som Heise på deviantart.. T.T Me WISH!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0