Hej kom och jälp mig.

image249



Minst en person tänker på mig innan den går och lägger sig. Jag har alltid undrat vem denne personen är, är den ens sant? Har man statiskt, vetenskapliga bevis på det? Jag vill gärna tro det, men hur är man egentligen säker?

Det ska även vara att minst en person jag inte vet existera älskar mig på nått sett?

Vem är det? Hur är den personen? Har jag någonsin sett hon eller han ens? Är den gammal? Ung? Rik? Fattig? Ful? Fin? Det är extremt vad nyfiken det påstående gör en...

Är det ens sant?

Då kommer jag att tänka på de många gångerna jag och mina vänner ser en person och tycker att 'Det dära är det snyggaste jag någonsin sett!' Eller personer vi vet om men som troligen inte vet om oss.

Finns det sånna personer som har sådana tankar om mig, är det kanske nån som tänker när jag kommer inom synfältet 'Där!' och får en sån tunghäfta och att hjärtat börjat dunka hysteriskt?

Jag kan inte själv tro på det ärligt talat, men vem kan egentligen det? Vem är övertygat att man är bevakad från långt håll? Att bara ens uppenbarelse kan göra en annan persons hela dag?

Det är sjukt.

Jag spekulerar så extremt för mig själv om dessa saker och jag kan faktiskt ärligt talat säga att jag aldrig kommer någonstans.. Men vad skulle jag tjäna på den endå?

Eftersom den hära påstådda personen som jag inte vet om älska mig på nått sett, vad händer då om den personen någong gång lär känna mig? Kommer det ploppa upp någon annan person och ta över känslorna?

Det är sjukt. Jag kan verkligen inte övertyga mig själv om dessa saker, kanske var det bara nån som ville förgylla någon annans dag när man påstod dessa ting.. Min dag blir då aldrig förgylld för detta, jag bli bara frustrerad och extremt paranoid.

Jag är trött, måste sova, jag vet inte ens varför jag skrev detta..

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Meeeen duuuu... Nu har jag också börjat undra =P Men jag är så romantisk att jag tror på det XD Eller inte om mig själv men om andra =P

2007-11-26 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0