Hej hopp

Gick min sista guidetur idag. HUH! säger jag bara, det har varit roligt visst, men det va lite utjatigt att höra samma saker och sen säga exakt samma grejjer hela tiden. Så nu jag och Alicia klar och kan återgå till våra normala liv. Iallafall så ska vi köpa våra skvadern tröjor, kostar bara 50:- för såndanda som har varit guide. Yippi! Så om ni ser en nörd som går med en svaderns gymnasie skola. och ser precis ut som jag.. tänk efter.. Det är säkert jag då! Kom fram och säg ett litet hej vettja!

Idag hade vi ingen storsamling klockan 11 så vi började med mentors klockan 12, men eftersom jag Alicia var Guider så slapp vi det. Dock fick vi vänta som fan att 9:orna skulle komma, det va lite jobbig. Det va inte så många som skulle se Bild idag dock. Men det är ganska skönt att inte ha så himla många att konkas på så att.

Iallafall så tog det runt en timme och klockan kvart i två typ kunde vi gå till lektionen som då pågått i 45 minuter. Vi skulle äver redovisa en sak på formen, men det hade Linda redan gjort. Så fick vi en uppgift, skit rolig! Vi fick en varsin lapp, där det stod ett ställe. Tex. Regnskog, Månen. Jag fick Manhattan. Så på måndag ska jag utifrån den lappen redovisa minst 5 former, 5 färger, 5 olika material, 5 ledord och 5 mönster eller strukturer.

Hoho spännande!

Jag vet inte riktigt än hur jag ska göra, men det bli skit roligt! Och nog extremt frustrerande men TAMEFAN vad jag ska ha roligt. Jag älskar när vi få vara kreativa.

Annars kom jag hem- och satt mig här! Haha. Har suttit och skrivit fanfitions och letat like om Manhattan i ungefär 2,5 timmar.. Hooh,nu ska jag gå och äta.

Ahnyoung~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0