Hej alla snygga personer

Idag fick lilla jag åka hem från skolan. Hade en sådan extrem magvärk att jag vet inte vad, endå hade jag tagit Antoniapiller och fått två ibumetin av skolsköterskan. Men NAda hjälpte så jag drog hem efter(under?) Historian, eftersom vi endå inte hade nån återsamling, och jag orkade inte leka Amerikan med min magvärk. Lite tärt dock, eftersom vi hade idrott på eftermiddagen, men typ halva klassen (säkert till och med en tredje del) trodde att det va våra teoriredovisningar idag, så dom flesta deltog nog inte.

När jag kom hem låste jag in mig i badrummet och tog ett lång skönt bad, med en bok i handen, jag ocg boken hade det varm och skönt tills pappa kom hem och började tjata på att jag skulle tömma diskmaskinen. Stackars jag gick upp och gjorde som han sa.

Sen va jag helt däckad, och somnade framför tvn i vardagsrummet, men mamma skickade in mig i doms sovrum istället, och där sov jag som en stock och drömde att jag hade jätte håriga ben, det va skrämande.

Har inte vart nå Naruto tittande idag pågrund av det, men jag funderar och tänker nog vänta på att Erika sett ikapp oss tills jag fortsätter se (klarar jag av det?! Ingen aning.) Men jag helt förälskad i serien igen och min framtida man heter Hatake Kakashi :)

Jag har värsta iden till min fanfiction, det är ascool :P Inspererades av en serie jag såg idag, vet inte vad det va dock x) Haha. Men för en gångskull ska jag inte göra en ny fanfiction pågrund av iden utan sätta in den i nån av mina tidigare (Starkt MOA!)

Iallafall har jag sovmorgon imorgon. SKÖNT! börjar klockan 11.00 som vanligt, och det är nog bra, eftersom jag kommer har svårt att somna inatt, eftersom jag redan sovit så mycket idag, det är extremt ovanligt att jag däckat TVÅ dagar i rad efter skolan. Och vi har nyss haft lov, det kallar jag utbränd xD Haha, jaja, jag kan iallafall sova ut imorgon (Om jag orkar) Jag brukar vakna tidigt endå..

Iallafall, ska jag läsa lite och sen ska jag se på tv tills jag somnar, nu


image241
Nara Shikamaru <3



Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0