Fredag

Äntligen fredag, och hemma är jag! Hade ingen engelska idag eftersom Thomas är typ i Eskilstuna eller nått får att spela nånstans. Så vi fick nån uppgift att analysera och reklektera filmen frankeinstein.. Jobbigt!

Är annars typ klar med min upsats men vet inte hur det blir, eftersom jag stannat hemma sjuk, så kunde jag inte lämna in den idag. hm.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.

Annars ska helgen vara skön. Ska inte göra nått idag, och imorgon ska jag julbaka, sen ska jag se på naruto med Erika (HOPPA INTE ÖVER DETTA NU!) och på söndag ska jag på julskyltingen med Antonia och förmodligen Alicia, och kanske nå mer?

Myyysigth!

Sitter annars och jobbar på Bite me, är helt inne i den jusst nu och det går som smooort :) HAr även gjort en poster och en characterchart, som du inte få se här :P THTHTHEHEHEHE

Okay, jag är helt ute i baonorna jusst nu, sp jag ska GÅ ..

BAI!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0