.

Igår natt däckade lilla jag på soffan efter jag hade sett criminal minds. Avsnittet va dock skitdåligt, brukar vara mycket bättre. Men iallafall så somnade jag och drömde nått så hemskt, jag drömde om att mitt hår höll på att lossna (Jag har blekt för mycket, så jag har jättetunnt hår på vissa ställen i håret.. nästan kala fläckar T.T DEt är hamskt!) MEn det va skit läskigt, jag vaknade vid fem men lyckades somna om till sex, då jag gick upp.

Hann precis med bussen också, jävla bergsåkersbussen kommer ju så himla sent så jag tror jag dör, det är alltid i grevens tid jag kan hoppa på bosvedjan.

Iallafall kom jag till skolan och till min lärare va sjuk. Jag dansade av glädje, missförstå mig inte, jag tycker jätte mycket om Ylva, men genom att hon va sjuk så hade jag tid att göra klart mina andra uppgifter och Jag, Alicia och Linda kunde bättra på våran prototyp, så det va asbra! Då kunde jag åka hem med ett bussen också, skulle åka tidigare men kom på att vi hade guidemöte klockan kavrt i tolv T.T Jag och Alicia ska nämligen vara guider åt niorna på onsdag och torsdag. Det bli roligt, för jag ska guida alla bergsåkers evlever som ska titta på estetiska pogrammet Bild.

Haha! Även att när jag skulle möta Antonia (Hon skulle guida idag) för att hämnta min sjal så mötte jag Kalle och Fredrik som skulle visa runt dom som tittade på musiken, haha det va asmånga som tittade på det, och när Anontia och Cajsa kom med teatranda va dom jätte lite x) Det va lite roligt.

Iallafall kom jag hem och har suttit och skrivit lite fics. HEHE och jag ha trixat lite i moviemaker.

JAg har inte ätit idag dock, så jag mååååste äta snart, jag är extremt hungrig och slasksoppan på skolan idag va litegranna god, men jag doppade min sked typ 3 ggr eftersom jag endå inte gillar soppa så att. Jag tog en macka istället men dom va as hårda på kanterna samt innuti, det suger.

Nu ska jag skriva lite


image243
Go to hell Jason


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0