Härma Erika i top 10 asiatiska boysen

10:
Mike He:
Den snyggaste Taiwanesen enligt mig :p Se på Devil beside you och du tycker det också =)
image19

9:
Lee Donghae:
Har röst, utseende, humor, Vampyr tänder, och världens gladaste smile! Donghae är bra på att försöka prata engelska, och det är honom jag har kysst mest i mina drömmar xD Han har även varit Legolas i en av dom.... Jaja Donghae gör mina drömmar oförglömliga helt enkelt! XDXD
image7
8:
Gdragon:
Vart min big bang favorit med this love sången som jag bara älskar, så mycket bättre än maroon 5s verion som jag faktisk inte gillade, han är skit bra på att dansa och såå SÖT :D
image8

7:
Narimiya Hiroki
Vem älskar inte Noda i gokusen eller Nobu i Nana?
Ja, jag gör det i alla fall, och Narimiya är hur söt som helst. Hans kan vara söt, snygg, vacker, sexig om han så vill. Och han har ett oförglömligt smile som jag älskar :D
image9
6:
Song Baekkyoung:
Den hära killen är runt 27 år med bete sig som 5!! Haha, han är så roligt och snygg och har en massa heta tatueringar :p Han ser inte en dag äldre än 20 heller !
image12
5:
Kim Junsu:
Delfinrösten är ett av hans vackraste men, han är söt, innocent och underbar :P blivit mer och mer into han och han hoppar upp och upp och upp på min lista :P
image10

4:
Lee Minwoo:
Yeah! Minwoo är het och hetare och hetast! Thehe, han är typ superhet men ack så kort. Shinwha i allmän het är as roliga och snygga. Minwoo har varit min favorit där sen jag såg han säga att han älskade Joo Jungrin i love letter, sen spang han därifrån skrikandes att han ljög... Att en sån 'badboy' kan vara både bad och helt korkad är en underbar blanding ^^
image11

3:
Park Jungsu / Eeteuk:
Teukee Teukee Eeteukie är speciel just som han tycker, han är EmoTEUK! som jag och anna säger :P Som ledaren och mamma till Super Junior gör han ett extremt bra jobb med sin 'man' Kangin :P
image13

2:
Brian Joo:
Jag saknar ord..... Ja, alla som vet vem Brian är måste fatta varför han är tvåa på min lista, han dansar som en TJEJ! asså så sexigt! Och sen är han så rolig så han pissa på sig. Het, världens roligast, engelsk pratande... Han är iallafall glad att han är den snygga bland alla syd koreas 'roliga' personer. Men till och med jag är snygg bland, Park Myungsoo, Haha, Junghwan, Myunghoon, och Kim Jongmin. du skulle också vara det! Haha, men endå så är det sjukt hur en sån snygg person som Brian passar så bra med.... dom dära xD
image18

Så här ser några av Brians vänner ut..
image17
Jaja, ni förstå vad jag menar?

1:
Jung Yunho:

Hoho, min största idol sen.. 2005!! thehe, fast jag såg Dbsk när dom debuterade, och sa att alla va fula utom 'den dära' (Yunho) Jag kan nu inte fatta varför jag tyckte Jaejoong, Junsu och alla va FULA! Haha, men Yunho såg jag snygg heten och karisman i på en gång! Han är typ bäst på att dansa, och han älskar barn! Presic som jag... faktum är från jag jag har hört om honom, så är jag väldigt lik han på personliga plan , jag är inte lika sexig, snygg e, bra på att sjunga, eller dansa. Men annars så *önsketänkande*:P Yunho kan jag faktisk inte förklara varför han är favorit.. men han ja.. är det :P
image16


Kommentarer
Postat av: Erika!

Moa du har ingen bra smak! Hur fan kommer det sig att Mike är sist! Haru slagit knoppen på kroppen eller! (hahhahaha var rolig som rimmade XD)

2007-05-24 @ 21:01:35
Postat av: Moa

Men vaddå, han kom faktiskt föra ALLA andra asiater :P det va juh BARA 9 st före, så ser man på det käre vän :P

2007-05-24 @ 21:06:22
Postat av: Erika!

Jaa men ändå =P Han ska ju va etta.. Och sen måste jag fråga.... om jag inte såg fel... HAR DU INTE MED TOP DIN FÖRÄDARE! DET HÄR SER JAG SOM ATT HAN ÄR MIN! WAHAHHAHHAHAHAHAH! (6) ;)

2007-05-25 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0