.......

Skrev visst att jag skulle skriva, men orka inte -.-; Det hände mkt på sista, men inget som DU behöver veta :D:D:D Lålla.

Näe jag orka bara inte skriva!

Skola idag igen, det va roligt! hade Naturvetenskap och på rasten åt jag en gooood macka :D Alicia jag och Antonia sket i lunchen och stack ner till stan en stund. Där köpte Antonia massa saker, och jag köpte en mjukglass med cholkadtopping. -mmmm- gött! Och eftersom jag inte vart med mina tjejer på ett sånt låångt tag, så föreslog jag att hitta på nå i helgen, så hoppas att vi gö nå roligt :D

Ska ut och gå idag igen, eller kanske springa, vi få se vad jag orka :D

Jag drömde förövrigt om en buss inatt igen, det kom bussar hela tiden, men alla åkte ifrån mig, och lämnade mig på busshålls platsen. Även om det bara va en dröm så va det oerhört irriterande!

Nu ska jag ta och äta nått för min mage är hungrig :D Snart kommer Maja hem och då ska jag gå in och bada upp mer än 200 liter vatten-

Ahnyong~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0