.........

Kom nyss tillabaka till civilisationen XD

Åkte till gnarp? igår med buss, när vi gick av tittade jag runt och dom frågade vad jag letade efter typ..

'civilisation' svarade jag XD

Whatever, vi kom hem till Helena och Jag antonia och alicia väntade på hennes rum medans hon hämtade några mer. Sen när dom kom tillbaka efter sådär 2 timmar så gick vi ner till standen och häde upp tälten, vi va väldigt bra på det.

Efter det lyckade tältuppsättningen så eldade vi, dom skulle grilla korv och det va tur att vi hade två paket för hela första paketet vart alla svarta XD Det kom lite mer folk dit men alla bestämde vi oss at sticka till nån mellanfjärn? långt borta helvete. Vi fick sjuss och satt 9 st i bilen. 1 körde bil. 3 satt bredvid i framsätet jag satt i mitten där bak och två andra bredvid mig med en varsin i sitt knä.. Det va lite läskigt från början men fixade sig när jag tänkte på annat!

Vi kom fram, träffade massa av antonias vänner och typ vid 1 fick vi sjuss av nån kille hem till tältet.. Vi slapp betala för antonia har en sån charm :p Whatever, vi sov, vaknade och åkte hem!


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0