......

Lålla.

Igåg gjorde jag Raz och Erika en rulltårta som såg lite mystiskt lik en förstorad snigel. Jaja, vi åt Snigeln (Jag åt bara lite för jag hade ätit middag och en massa jordjubbar) Och såg Wicker Park (tror den heter så)

ohh, Josh Hartnett är HET!

Thehehehehehehe XD

Sen så har moi! och ida köpt biljetter till Pirates of the caribbean 3 premiären! THEHEHE Johnny depp<3<3

Wiie :D
image3

Dong bang shin ki :D

Jaja, ikväll händer det nog ingenting för mig ..... Men vi få väl se!

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Men din nolla kan du skriva i bloggen nån gång! Här går jag in varje dag och du har inte skrivit nånting än! ERIKA VÄNTAR!

2007-05-23 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0