......

Var på hattparad idag med Raz, Erika och Hai. Det va lite trevligt :P Sen så stack vi till Robertos och åt (Ovaligt?) frågade anna om hon skulle med men hon hade noll pengar XD Sen så har vi varit och hyrt film, som vi ska se ikväll och äta gott :P

Tänkte ringa till Antonia i helgen för att se om hon ville umgås, men hon den -piiiip- <-- skämt, ska vara borta heeeela helgen, men då ska vi äga nästa helg istället!

THEHEHEHE


QUE  SERA SERA har kommit ut!!! WIIE, ska snart se klart åttonde episoden, medans jag väntar på att Raz och Erika ska komma från vad dom än gör.

Skulle se mer Jericho igår! såg typ FEM minuter på 7 avsnittet, sen bestämde vi oss (PAPPA, ANNA, JAG!) at åka till mcdonalds och köpa mat. Sen när vi kom hem hade Mamma och Ida fortsatt sett, så jag kunde inte se nå mer!! :'(

Bla bla nu ska jag se Que sera sera

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0