..

Har nyss sett senaste avsnittet av heroes! Nu får jag vänta i en vecka på nästa! EN VECKA! sju dagar! 168 timmar! 10080 minuter! 604800 sekunder!!! JAG DÖR!

Nu ska jag gå och sova och drömma om att ha övernaturliga krafter!  Jag drömde faktiskt att jag hade det härom natten; Jag kunde kontrollera stoplysen det va skit kul! Sen konaktade dom 'andra' mig och sa att jag skulle komma med dom för jag också va speciell XD

Ha bestämt mig att göra några fler moas nakna sanningar, eftersom det verka vara roligt att läsa :P thehehehehehe, jag har juh en massa på lager juh ;P

Erika rekomenderade en film igår och jag grät grät och grät!

Sen har jag bestämt att jag ska bli fadder!! Men jag ska prata med mamma och Ida påstå att man måste vara 18 och ha jobb :'(

Thehe jag hoppas att det gick bra på mitt engelska nationella idag :) Och jag Alicia och Antonia gjorde ett bra jobb på svenskan :D

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0