..........

woo, statestiken på min blogg går upp och upp och upp =) Haha, jag tror nämligen att jag börja bli lite intressant? ^^

Idag va dagen en massa skojj. På skolan hade vi svenska och skulle skriva labation rapport eller nå liknade jobbig, men eftersom jag gör den med två av mina favorit flickor så bli det rolig :D Sen på eftermiddan så hade vi BILD :D Va klar med min uppgift så jag kladdade bara en massa och satt det mesta av tiden uppe vid datorn och lyssnade på musik och såg massa snygga Yunho klip på Youtube. Efter skolan så sjussade Antonia hem mig, och hon skulle låna en film, och eftersom jag har tappat bort min nyckel så skulle jag ringa hem.. Jag visste att Ida va hemma, men ingen svarade i telefonen, så vi väntade en så där fem minuter, och sen kom Ida och öppnade. Det visade sig att min kära pappa trodde deet va 8;nde, så vi ska byta till comhem istället för telia hemma, så han hade ändrat telefonuttaget så vi hade ett helt annat telefonummer idag XD

Whatever, har nyss suttit och sett sex avsnitt av Heroes sen jag kom hem, och ny ska jag in och bada samt duscha YAY!

Imorgon ska vi ner till ån och fira nåra av mina klasskamrater, och fika och ha trevligt.

Anna är i stockholm så jag hoppas att hon (Eller Erika?) köper nå roligt (Manga, Manga!)

Ja, det va nog allt.


Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0