...........

Kom nyss hem från Antonia. Ska egentligen gå och sola, men strunta i det för jag kom så sent hem.

Igår va roligt :D Jag och Nåni köpte kinamat! -mmmm- gott! Vi tittade på dream girls, och jag måste säga att det är en av dm drygaste filmer jag någnsin sett, till råga på allt då är låtarna så -not me- Så jag och Antonia satt oss ute och pratade medans Magda och Alicia satt kvar och tittade^^ fast när vi kom tillbaka visste vi mer vad som hänt än dom XD lålla. Sen så satt vi och prata i evigheter, sen så tittade vi på american pie 5, men då somnade jag!

Idag vet jag inte vad som händer, men nått förmodar jag!

Dong bang shin ki
image1
    Kim Junsu        Park Yoochun   Kim Jaejoong  Shim Changmin    Jung Yunho<3

Min första bild!! wiie!

image2
Jaejoong-

hä in bilder är så roligt!
Skulle hä in på Yunho men.. Anna har ej nå på han på Annas data!

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0