...........

Moas nakna sanningar!

- Jag är förälskad i mer en 3 personer.  
- Jag älskar min familj mer än allt annat.
- Jag har rökt cigaretter (Min mamma vet om det.)
- Jag har ljugit för polisen.
- Jag sover med ett gossedjur varje natt.
- Jag hatar att ha nån nära när jag sover.
- Jag läser upp till 8 böcker per vecka.
- Jag har träffat samt pratat med en av mina största idoler.
- Min idol har skrattat åt mig.
- Jag har varit full (Min mamma vet om det också)
- Jag har strulat med främlingar.
- Jag bruka bli deprimerad.
- Jag är perfektionist när det gäller hår.
- Jag har sjungt i duschen.
- Jag skolka.
- Jag kan inte slänga kläder jag fått från min mamma.
- Jag ber till gud när jag verkligen vill få nått inslaget.
- Jag önska mig alltid nått när jag ser att klockan är 22.22
- Jag har ingen viljestyrka.
- Jag har aldrig pluggat i mitt liv. (förutom ett läx förhör i engelska i 8;an)
- Jag byter ofta stil, och har blivit kallad allt från fjortis, bimbo till svartrockare.

- Jag gjorde aldrig klar mitt moppekörkort. Så föräldrarna slösade pengar.

- Jag ska gå till konsum och bli upp hämtad av Antonia.


Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Modigt:) Fint hår du har! Önskar jag kunde ha en sån frisyr...men lite man kan göra med ett krulligt rufs:/

2007-05-05 @ 18:44:29
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Jörgen

Har du inte Röstat än, så gör det nu...
Vilken är den bästa TV-Serien??

2007-05-05 @ 18:51:46
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0