theehee

Oh, har nyss läst suicide note (Fanfiction) sååå bra XD haha.

Igår var jag med flickorna och vi tittade på film hemma hos raz., Tristan + Isolde. Den va väl bra, men inte lika bra som Erika sa XDXD Haha även. ERika hade köpt massa gosaker och jag kom på, att hon va skyldig mig 25:- så då slapp hon betala tebax, men senare på natten när jag hade lagt mig och sov, kom jag på att jag var juh skyldig henne pengar med!!! 25:- HAHAHAHA jag är så looser!

Ska snart in på stan med Raz och Erika, har 50 XD Haha Rikt! Är så skyldig så mkt pengar nu.

500 till mamma, 200 till ida, 100 till anna och sen har vi gatufesten, snackja bränna pengar där. SUG! Kommer fa inte ha nå pengar till stockholm och sfbokhandeln T.T

Fly away manga~ Wohohoh~

Men men, ja, nu har jag inge mer att säga...

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0