pooh

Igår var jag på stan med, Anna, Erika, Raz, Hai och Martin, det va skojj, vi åt glass och lodade runt, solade och testade massagestolar, åt på mcdonalds och kissa på cyberia.

Haha låll, sen hemma tog jag ett lååång skönt bad! Ducshade och klev upp, klädde på mig och gick till Raz för att äta middag. Vi gjorde makaroner, fiskpinnar och sås... skum kombination, men det va gott xD Haha sen så besämde vi oss för att gå promenad

Vi bestämde spar, men det va försent så v drog iväg till statiol i granlo, sen så ville vi gå till nacksta, vi vandrade hem till Erikas pappa och gick på toalett besök, sen ringde vi Elyn och vo drog till henne, I STAN! Ja, vi gick på statoil vid Elyn och sen så ringde vi pappa att komma och hämte oss när han slutade jobbet, det kunde han (Bra för mina fötter var döda) Iallafall så åkte vi hem och SOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0