Mike He

Ja, nu har jag kommit hem från att ha varit internet lös husvakt hos farmor och farfar, och jag hoppades att min drama Why why love hade kommit ut med sub!! MEN NEJ DÅ! Suug~

Ja, man hade inte så mkt och göra där förutom sitta och skriva fanfiction och se på en enda filmen (Rock a doddle) Fast häeom dan kom Erika och tog med sig filmer, yay! JAja, jag har iallafall skrivit hela 5 kapitel på en fanfic medans jag va där, hittat på en ny med anna, fast den har jag bara skrivit introt till, sen har anna en ny ide också. MEn whatever, nu ska jag titta om nån av mina fanfiction anime eller andra dramer kommit ut.

Mike He idag, bara för jag är sur för Why why love inte är ute än!
image34

Kommentarer
Postat av: Erika!

HEEEEEEEEEEEEEEEEET!....

2007-06-22 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0