woho~

väcktes av telefonen i morse, eller mosre och morse vid 1 tiden skulle jag tro, Iallafall var det mamma och jag bad henne att sätta över pengar på mitt konto, jag somnar om och vid 3 väcks jag igen av telefonen, det är nån som ringt fel... Iallafall bestämmer jag för att sätta igång och träna och jag hä upp håret och hä på musik, just när jag ska börja ringer telefonen, då är det haiski som kommit, jag öppnar dörren och förbereder mig igen, hä på min favorit låt.. Men då ringer dörrklockan och jag ropar åt henne att komma in, men då har min tidslagda musik gått nästan 1 minut så jag få starta om det igen xD Haha iallafall så tränar jag en stund och hai tycker jag är jätteduktig =)=) Sen så duschar jag och äter jag.

Efter ett tag kommer erika för hon blivit utlåst, sen sticker hon lika snabbt.

Sen kom jennifer och hon, hai och jag sitter på balkongen en stung och sola innan vi bestämmer oss för att ta filtar ut och ligga i gräset och gö det istället, väl nere i det gröna gräset så går solen i moln hela tiden och det bli kallt!! suug, så vi drar till konsum istället, jag köper persikor och nektariner billigt! Mwhahaha

Iallafall stannar hai och jennifer vid hai för att hon ska äta och jag drar hem, där raz har kommit på besök :D så nu väntar vi på att alla ska komma och umgås igen :D

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0