woho~

Som det kasnke märks har det varit en låång tid sen jag va här, och jag ska berätta att det är tack vare att vårat internett separ, men nu har det fixats..

Lästa ut HP7 igår.. Tog 1½ dag... Jag som minsta ville läsa ut den på fyra dagar, men jag kunde inte hålla mig, that's me. Så nu har jag läst ut allting och jag är så ledsen x)

Idag har Daniel lovat att åka med mig till ikea och köpa nån present, men vi alla vet hur pålitlig han är och det kan juh ta hur lång til som helst.

Annars ska vi nog till stugan, så då bli det ett till uppbehåll härifrån en vecka eller så..

OHOHOHOHOH 8! 8! 8 dagar till dir en grey!!!

Kommentarer
Postat av: Hai

Mäeeh... var det därför ni inte svara när jag och ecke ropade fårn balkongen igår? =( =P

2007-07-31 @ 12:18:46
Postat av: Erika!

hahaha assholes!!!!!!! XD

2007-08-01 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0