Wicker Park

Ha nyss sett Wicker Park med Jennifer, raz och hai, och jag tykcer fortfarande lika mycket om den som igår XD HAha, jag tror jag inte kan bli less på den alls, är typ en av dom bästa filmerna , och att Josh hartnett är så snygg är bara massa plus XDXD Löööv, sen så bli jag bara mer och mer besatt av låten i filmen, coldplay - the sientist <3

Att träna gör en hungrig xD Haha, Jag va ute på en promenad själv förut innan jag ät en ganska okej middag, jag va oerhört stolt över mig själv, men faaan! när vi såg film, då togs popcorn, chips och chilinötter fram och jag hade juh faktsit en kexchoklad som mamma och pappa köpt till mig innan dom åkta X/

Imorgon ska jag fan skärpa mig! Ska upp till 10 och gå promenad med Hai anna och Raz, få väl se om erika ska med, Jennifer kanske? om inte hon åkt hem då.. Jaja, jag ska äta sallad imrgon har jag bestämt, då måste jag gå och köpa grönsaker :D Nyttigt =)=)=)

En sak är bra jag har drukit vatten och inte nån söt dricka till min kexchokad XD

Nu ska jag se nån film eller nått, sen sova efter alltt



image93





Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: hai

jagälskar den filmen! =)

2007-07-12 @ 11:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0