Song Baekkyoung

Ska snart springa till konsum och köpa hårfärg så jag kan färga tills ikväll, och ta bort den extremt fula utväxten.. Jaja, vi bestämde att sticka in till gatufesten ikväll, det bli väl vi vanliga bergsåker flickor + Jennifer, kanske Alicia och Antonia kommer och umgås där nere lite med oss.. Iallafall ska vi inte vara där så sent, ska iallafall inte åka nattbuss eller taxi, utan ta en tidigare buss för 11:- Thehe :)

Idag ringe även Raz och väckte mig.. Aja, klockan var iochförsig 15.00 <_< vet inte hur jag klarade av att sova MER än 12 h woow. 1 poäng till mig :D Hon sa dom mest ovesänliga sakerna, men jag vart iallafall vaken, och även om hon inte hade ringt så ringe endå Alicia typ 1 minut efter, så jag skulle ha vaknat iallafall ^^

Jag är ganska stolt över mig själv, för jag har börjat tänka på min hälsa, och börjat motionera, och det äger! Fast jag har ätit alldeles för mycket idag XD Haha, men jag va hungrig duh!

Whatever, nu ska jag springa till konsum.

1TYM - Song Baekkyoung
image70


Bara typ lite över 1 månad till DIR EN GREY!

MWHAHAHAHA!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0