Sommar?

Vart tog sommarn vägen? :'(

Jag är fortfarande med Haiski och bvi sitter mest och prata och liknande. Har ätit Onyttigt! (Jag sa juh att det inte skulle funka!) Men nu jälvar få jag skärpa mig!!!!

Iallafall så ringde jag antonia, som va ledig idag och frågade om vi skulle gå på bio nån dag, så nästa vecka ska vi på Harry potter 5 :D Ska fråga Alicia också om hon vill följa.

Lina ringde senare, har inte träffat eller pratat så mycket med henne sen i november då vi va i stockholm och bodde hos henne =) Hon ska iallafall komma i helgen och bo hos oss nån natt, för hennes pappa ska till göteborg tror jag :) Det ska bli rooligt =)=)=)=)

Förövrigt så är jag klar med mammas och pappas present, och jag bestämde mig att göra en till så nu har jag två! Haha tog ramarna jag hade från mina idoltavlor X/

 .....................

Jag har inte så mycket mer att säga..

Jag vill också egentligen skriva långa inlägg som hai gör men mitt liv är väl för tråkigt och händelse löst XD

ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0