Sientist

Sitter och lodar medans jag väntar på tjejerna som har stuckit: Hai och Raz är nånstans och gör vad vem vem, men förhoppningsvis kommer dom snart. Anna och Erika skulle gå ut och gå en promenad, men kom snart tillbaka och sa att dom skulle åka till spar och köpa godis? istället xD Haha, Anna frågade om jag ville ha nått, och jag var nyttig och sa att hon skulle köpa frukt så jag kan göra en god fruktsallad och mumsa medans dom har godis :D

Magnus, min morbror ringde förövrigt förut och berättade att han hittat en lapp jag skrivit för två år sen i doms husvagn. Jag ska inte gå in på vad det stod XDXD Men jag håll på att skratta ihjäl mig och kände att jag verkligen bekände mig där! Haha vettefan hur den hamnat i doms husvagn dock! Men det stod om en av mina japanska idoler Nishikido Ryo och när han skulle uttala namnet så sa han nått liknande 'Nissido rii' ?! Jag fatta inte hur man kan uttala fel XD

Nu kom mina tjejer igen, så:

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0