Park Jungsu

Är super seg på att skirv me knoooows~ Men whatever.

Var i stugan igår för mamma skickade oss dit, för hon skulle ha tjejfest hemma xD Aja, vi stack dit med farmor och farfar =) Jag och Anna badade, och sen så tittade vi på film 'Rosa the movie.' Haha låll, den va faktiskt bra och killen hennes i filmen kallas nu för mig Seungkibum, bara för har påminde om Lee Seungki och Kim Kibum i ett xD Haha loll, aja, men mitt i filmen ringer telefonen, och det är Raz och Erika som har hittat oss!!! Aja dom tyckte det va så tråkit utan oss så dom drog dit på moppen... Kallt!

Aja, när dom kom, badade dom.. eller bada och bada, Raz och Erika klängde på anna i vattnet mer, sen bastade dom (Eftersom jag hatar att basta) Sen såg vi 'Letters from Iwo Jima' Men Ninomiya Kazunari! Den va as bra, men jag måste se om den själv, för jag vart störd hela tiden under filmen.

Jaja, I veckan är det gatufest och jag ska gå med mina darlings Antonia och Alicia på fredagen.. tror jag xD

Har nyss sett min Why why love episod 2 !! Tar ett tag för dom att uppdatera, men jag håller på att ladda ner 3 an också :D Dock har inte min Que sera sera uppdateras och jag sitter spääänt och väntar, det är bara 2 avsnitt kvar!! :):):) :'(

HAr förövrigt bestämt att köpa Dbsk tröjor. Jag vill köpa Yoochun's bara för den va finast!

image35
Även brush your teeth! XD

HAha men ska köpa Yunhos också, eftersom han är min favorit och jag vill favorisera honom, är dock lite osäker på vad motivet ska föreställa :/
image36

Vi va roliga och knäppte massa bilder jag lägger upp:

Anna, jag och Erika
image37

Jag skrev Yunhos namn på asfalten med.,.. BLOD!!! Nejdå.. det är jordgubbar xD
image38

Maja lyckades knäppa en ack sån vacker bild på mig.
image39

Maja hann inte att lägga sig innan kameran knäppte XDXD
image40

Traditiolellt att vi knäpper en bild så här XDXD
image41

Raz hittade sin självsfräde XDXD
image42

Alltis lika snygga flickorna
image43

Vi skulle göra Eeteuk pose....
image44



Har en massa mer bilder, men orka inte lägga upp nu..
 Men men..

Varlde Eeteuk / Park Jungsu idag, för han fyller år :D:D:D

Grattis Teuki!
image45
image46
Super Juniors mamma eeteuk och pappa kangin
image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0