Något

Sov ingenting i natt, men lyckades decka på soffan vid halv elva tiden i morse, hade mobilen på väckning klockan ett, eftersom jag inte ville missa mina föräldrar som stack iväg, utan att krama dom X) Aja, men iallafall vart jag väckt ungefär vid halv ett av Hai som kom och ville umgås, jag blev ganska snabbt pigg =) Iallafall så lodade vi framför datan och snackade på msn med diverse personer (finns inte så mycket annat och göra) vi lyssnade på pepp music för Hai och väntade på att Jennifer och Erika skulle komma. När dom väl kommit lämnade vi fyra Anna hemma och sticker och få ogjorda saker gjorda.

Har även ritat en bild idag som jag är ganska stolt över, den va as stor men eftersom den skulle få plats i min ram fick jag klippa till det :'(  Men har iallafall bestämt att jag ska ge mamma och pappa den på doms silverbröllop firade (om det bli nått sånt vilket jag tvivla på) Jaja, det är ganska coolt att mina föräldrar har varit gifta i hela 25 år! Och att dom hållt ihop sen tonåren - WOW!! Inte mycket av sånt nu för tiden. Jaja, jag har ramat bilden men tror inte att jag ska slå in den (inslagningspapper kostar PENGAR!!) XD

Jag ska vara snål nu, eftersom penmgarna bara rinner av mig.. Jag har betalat tillbaka Ida sina pengar, men nu är jag istället skyldig Anna en massa, och det suger.. Och nu finns det ingen mamma att tjärna pengar på.. Kanske skulle jag tatt ett sommarjobb iallafall, jag måste juh faktiskt ha mer pengar än jag har på mitt spar konto till japan..


...NÄE! det är skönt att inte ha sommarjobb, jag få fixa det nästa sommar istället!

I helgen ska vi ha Hana yori dango maraton, och det ska bli asroligt, jag vet inte om vi ska se båda sägongerna, men om vi ska se båda två så bli det att sitta vid tvn ungefär en sisådär 20 timmar XD Jaja, vi få se vem som årkar det.

Har förövrigt bestämt att jag ska börja träna mer! Jag ska träna på den konstiga grajjen hemma, och sen ska jag gå lång promenader, kanske ut och spring till och med! Jag ska äta bättre (Tror dock inte det funka, ha aldrig kunnat förut! XD) trots de misslyckande innan.  Men jag måste skärpa mig innan jag blir fet, för det vill jag inte X/



Mina underbara små släcktingar =)

Var bara tvungen eftersom dom är så söta ^^

Jaja, det var väl allt-

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

Jag vill se båda sesongerna =O Och jag vill också bli nyttig och träna =O =P

2007-07-10 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0