MY MY!

Det va tråkigt att alltid göra picspam hela tiden så det ska jag bara göra ibland ^^ Thehe.

Iallafall va på gatufesten igår, fast det regnade som fan.

Vi stack till nacksta, jag, anna, erika och hai, där väntade vi på Jennifer och hennes kompis som skulle komma med bussen, iallafall när dom kommit och alla tatt ut pengarna dom skulle, så stack vi hem till antnoia, där hon och alicia väntade på oss. Vi gjorde oss iordning och jag bytte kläder, trots att jag redan va klarklädd. Men Jennifer, Hai och erika hade med sig en massa kläder som va så fina, plus att jag fick tillbaka min tröja som jag älskar från antonia och om jag skulle ha den tröjan det vart alldeles för mycket med mina svart vita byxor... Aja, vi sminkade oss, lyssnade på asiatisk musik, dock bara jag anna erika och lite antonia som tycker om det XD

Aja, när vi gjort iordning oss, och bråkat om kläder så dra vi iväg till bussen, men oj då! då har bussen gått! Mwhahahahah för typ 5 minuter sen, det sög och vi började gå istället, så det började regna.. SUG! Aja, vi gick till nästa busshållsplats och bestämde oss att vänta på bussen iallafall^^

Väl inne på stan så gick jag Alicia och anotnia in och efter att ha blivit visiterade på att vi inte hade nå sprit med oss mötte vi Erika anna och emelie, efter nån snobbar stött på oss.. ush!

Aja vi gjorde inte så mycket, utan bara gick runt, jag träffade jimmy igen det va as trevligt och sen WOOOOPS! står HAN där min oh så stora 'kärlek' Jag för panik och mina vänner säger åt mig att gå fram och prata med han. Jag tvekar och står och glor på han tills hans vänner ger mig konstiga blickar. Haha, aja, jag ståg och spekulerar med erika vad jag ska göra och sen börjar han gå bort!!! Wuuua! Jag får panik igen och erika drar med mig och vi går hack i häl på han och hans kompis.. Han vänder sig mot mig och jag börjar prata... eller jag säger 'He-' Sen vänder jag mig om.. erika tvingar med mig efter dom men jag skäms och väntar på huskanten medans erika springer efter..

Det känns som att jag går i mellanstadiet igen.. Men va fan jag känner han inte! XD Haha iallafall va det lite pinsamt och jag är FEG!

Iallafall så stack vi hem med kvart över 1 bussen ^^

Ahnyoung~


Kunde inte hejda mig själv.. XD

Super juniors Eeteuk, Kangin, Donghae, Shiwon
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0