Kim Jaejoong

Whohohohoho~ Har sett Why why love 3!!! Mike Mike Mike <3<3<3 är HET! Thehehehehe.

Whatever, Idag flyttar min systeryster Ida till alnön.... skööönt!

Jaja, har inte så mkt att säga.......

om en vecka är jag och anna ensamma hemma dårå, så lämnar vi inte våra vänner ensamma mkt XD
Har lodat framför PS igen, som valigt, och gjort en bild till annas och min fanfiction där vi är med och lodar oss. Aja vi ska föreställa en grupp.
 image48
Jag är lam - Jag vet!

Anyway~

På fredag blir det gatufesten och jag måste prata med mina lovers om det... buhuhhuhuhuhuhuh.

JAja, nu ska jag.... inte göra så mycket men whatever.

Jaja. Tänker ha en liten Jaejoong spam nu, så alla icke Korean dyrkande kan lämna sidan nu!

JAEJOONG.
image49
image51
image54
image55
image56
image57
image58
image59
image60
image61
image62
image63
image64
image65
image66


Okej! Nu få det vara nog!

bonus
image67
den stora frågan: Vilken del på Jaejoong TAR Yoochun egentligen på? Och framför Jaejoongs pojkvän Yunho dessutom XD





En snygging slank in XD
image68
Jung Yunho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0