Hm..

Vaknade i tid idag :) Vart inge bad som vi hade planerat eftersom det regnar och åskar, istället har jag och anna sett klart delightful girl choonhyang (Soory erika vi såg de 2 sista avsnitten utan dig.. Men du har juh sett den förut :P) Haha iallafall fick jag värma bullar under sista avsnittet så anna skulle få nån sockerkick och inte somna x/ Men nu har jag tillåtit henne att lägga sig :)

Ska vara med antonia nog till helgen, ska se harry potter 3 tror jag och jag har lovat att bjuda anna.. hm.. tääärt! Jaja iallafall..

Igår var jag på stan med hai erika och raz och solade vid hamnen, åt mat och gick runt och tittade på kläder och sånt.. Jag såg världens söötaste tröja jag vill köpa, den kosta 150:- och jag har bara 300:- på kontot för tillfället och lite pengar i plånboken.. och om jag ska på bio så suger det och då kan jag inte köpa den-.. Men nästa lördag fyller jag år så :):):):) Daniel har lovat att köpa en present i tid detta år iallafall.. Hoppas jag får den på min födelsedag, eftersom jag inte kommer få nått annat, för mammi och pappi kommer inte vara hemma då fömodligen..

Men, men vi få se om han lyckas ge mig den, för tjejerna har snackat om att åka till jennifer i ånge den helgen på nå fränsta festival eller nått., så om vi åker dit så bli det kanske på min födelsedag? eller ?  x) Men, men isåfall bli det roligt att spendera min dag på året med mina underbara vänner :D:D Vi hittar på nått kul i huvetaget iallafall.. Jaja, en dag efter, på mammas födelsedag ska mamma maja och pappa komma hem, eftersom maja har moppeuppkörning eller nått sånt. Mammas födelsedag är juh ockås doms bröllopsdag, så jag måste komma ihåg att köpa presentpapper och nå mer present till mina tavlor jag gjort :D

Sen så bli det dir en grey, och jag måste påpeka till dom andra att det kanske är tid att beställa bussbiljetter och sånt nu? Jag få säge det imorgon x)

Sen ska vi till stugan nån helg också, och det är härligt, för jag har bara varit där 1 gång i sommar. Det är tärt när ingen är här och kan sjussa oss nånstans, utan man sitter fast här i bergsåker.. Men det är juh alltid roligt att vara med b-girlsen (Mahaha löjligt namn!) Men ikväll har jag inte hört nått från dom.. Kanske dom inte har lust att göra nått för att det regnar, eller kanske annas humör avsckräcker dom? Eller vill dom simpelt inte vara med oss xD

Jaja, nu ska jag... jag vet inte..

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Det är Annas humör =P

2007-07-18 @ 10:49:21
Postat av: Erika!

Du är mördad för övrigt.. Du får veta sen varför =P

2007-07-18 @ 11:44:43
Postat av: hai

den kostade i övrigt 99 kr. Eftersom att jag ocksåvill ha en likadan, men aldrig att jag skullelägga ut 150 =P

2007-07-18 @ 11:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0