Hatar Daniel Kohtala!

Jag är extremt sur på daniel! Ja, vi skulle som sagt på bio, och han lovar att sjussa hem oss efteråt! Så vi ser på filmen och går ut och jag ringer honom.. Och gissa på fan att han har druckit och är full!! Jävla svikare, vad är det för brorsa?!?!?!?! Aja jag slänger luren i hans öra efter att jag skriker att vi ska gå hem och bli våldtagna.. Och jag hoppas att han verkligen tror att vi gick hem! MEn Antonias mamma var snäll och hämtade oss och sjussade lina mig och anna till b-åker! Nu ska jag tvinga DAniel att köpa mer presenter till mig om jag ska förlåta honom!

Aja, nu ska jag och lina se a cinderella story :D

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Erika!

Inte konstigt då att ni inte svara när vi ringde XD

2007-07-19 @ 10:36:09
Postat av: hai

jag rindge flera gånger,ni kunde väll ha hört av er =P

2007-07-19 @ 11:23:50
Postat av: Moa

Men vi kom juh hem vid halv tolv.. plus så vet jag aldrig om det är säkert att ringa hais mobil, eftersom jag absolut inte kunde ringa hem till nån x/

2007-07-19 @ 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0