Hanazakari no Kimitachi e

Har nyss sett klart andra avsnittet av hanazakari no kimitachi e och jag tror att mina skratt och skrik säkerligen hördes till sydafrika!  oh herre gud jag tror jag byggde magmuskler av att skratta så mycket, men, men whatever.

Tjejerna ditcha mig och gick till raz och skulle se pussycatdoll grejjen på tvn och jag är inte speciellt intreserad så dom skulle komma efteråt så vi skulle se wicker park... Men det se inte ut som att dom kommer x/  Då sätter jag väl mig och ser nått annat då och hoppas att dom kommer eller ringer snart dom poopen!

Jag hade bestämt att jag skulle lägga mig tidiigt, eller iallafall vid 23.. Men ja, det gick väl inte så bra se det ut som XDXD Haha

Så nu ska jag skriva lite och sen se nånting, efter det ska jag försöka sova =)=)



Ahnyoung~


Woho Nu ringde dom och kommer snart XD Så det bli film iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0