Hana yori dango

Jag har nyss sett Hanazakari no kimitachi e avsnitt 2 igen, den här gången med Anna och Raz och erika som inte sett den är. xD

Nu stack dom och skulle ta moppen och handla mer att äta eftersom vi har ätit upp allt som vi skulle ha på vårat uppestittar kväll. Jaja, när dom kommer tillbaka ska vi börja se Hana yori dango (Raz har inte sett den än - skam! xD) HAha iallafall, det bli typ 6 ggn för mig och se den, täärt xd Men den är så bra så det gör ingenting :)


Imorgon kommer min kusin Lina, som jag inte träffat sen i novebmer då jag, anna, erika och raz var på Tegomass, och bodde hos henne x) Iallafall ska hon natta här medans hennes pappa är i göteborg av nån andleding jag inte årkat eller brytt mig om att ta reda på :) Det ska iallafall bli roligt och vi hittar väl på nå som vanligt =)=) Sen så ska väl hon vara här ett tag i sundsvall tror jag?

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0