Fredag

Nu har Lina åkt hem till sthm =( Vi hade det roligt den lilla tiden hon va här, fast än det knappt fans nått att göra och att jag tracka ner alla stockholmare hela tiden x) På skämt såklart =)

Iallafall.. Ja, jag sov ganska länge idag, igår såg vi på oldboy, men jag somnade bort filmen, så jag har fortfarande inte sett de 20 sista minutera, tjejerna vet jag inte om då, men jag tror dom såg klart den.

Snart ska Raz och Erika komma och vi ska se hana kimi senarste avsnittet =) Vi ska kanske baka också, men det få vi se.

Jaja, har inte så mycket mer att säga xD

Det är iallafall 8 dagar tills min födelsedag och jag vill ha många presenter o.o Haha jag crejvar för pengar =) thehe, mammi och pappi kommer pnästa söndag och då hoppas jag att dom köpt iallafall nån present till Moa~

Anna kom på värsta iden om att hon inte ska vara hemme på söndagen dom kommer hem så hon slipper hjälpa till att packa upp alla grejjer.

hon ska vara så långt härifrån som möjligt och när allt är klart så kommer hon och välkomnar dom hem-

Jag hänger på x)

Nu ska jag gå och äta, fast jag inte är speciellt hungrig x/

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0