Drömland

Skolan skulle börja igen och alla visste vilka dbsk var och gillade dom, iallafall så ringde det in (trots att vi inte ha ringklocka på skolan) och alla började gå in. Jag tittar på min sida och ser att Yunho och Jaejoong vandrar in i skolan alldeles lovely-dovely och kramas och myser medans dom går XD

Jaja iallafall säger jag till mig själv att det måste vara några som klätt ut sig till dom eftersom dbsk skulle aldrig vara i sverige.. Sen när vi är inne i skolan så kommer jag på att aldrig att nån skulle kunna klätt ut sig och likat så där mycket så då får jag panik coh springer och letar efter medlemmatna på skolan, men lyckas inte hitta dom

Sen så är vi på en camping och lodar och jag få höra att dong bang shin ki har köpt min kusins gamla hus vida havet, jag ställer mig och glo in på tomten en stund och sen går jag och får veta att dom har haft en konser i sverige och jag har missat den..

Iallafall vandrar jag på campingen och upp för en grusbacke, det kommer en kille fram till mig och ger värsta kärleks förklaringen ttill mig, och jag dissar han och då säger han att han ska döda dbsk så att jag ska börja gilla han. Aja jag får panik och springer mot en bänk där dbsk nu sitter på jag drar med mig Jaejoong och säger att jag måste prata, han frågar om vi inte kan prata där men jag vill prata ostört!

innan vi springer i väg så tittar jag på yoochun (varken yunho eller junsu var där då..) och säger 'jag är kär i dig' exclaim.gif Haha iallafall följer Changmin efter oss och vi klättrar på husvagnar och över ett staket för att komma till ensamhet. Jaja, min mobil ringer och det är JAejoong (trots att han står framför mig.) han säger 'Ani, ani, aniyo~' och jag skrattqa och påpeka det för Jaejoong och changmin framför mig XD

JAja, sen ringer det igen och det är killen som va kär i mig, han säger att Junsu är söt och att han har honom som gisslan.




-Sen så ringer det igen och jag tar tag i telefonen och tittar på numret och ser att det är mamma som ringer. Iallafall svarar jag med att skrika högt 'DU VÄCKTE MIG UR MIN DONG BANG SHIN KI DRÖM!!'

xD Iallafall vaknade jag och tittade på my delightful girl coonhyang

Dbsk
image95
Junsy, Jaejoong, Yunho, Changmin & Yoochun

Haha iallfall ska jag snart se hana kimi avsnitt 2 med anna och erika, den här ggn med sub :D

Skulle upp tidigt och gå promenad med Hai, men när hon ringer och jag svarar så kan jag knappt röra mig för jag har en sån otrolig träningsvärk i hela kroppen, speciellt ryggen och bröstet, det är helt sjuk, jag kunde knappt röra mig utan att det gjorde bajsa ont.

Så det gäller att strecha framöver xD

Iallafall har jag inte varit nyttig idag och det suger mycket. Jag åt macka och oboy imrose, sen sov jag så jag skippade lunch, sen en inte så god  hamburgare och strips till middag, och nu när eckepecke kom så poppade vi popcorn och tog fram bullar och kakor..

Fook ~

Jaja, nu ska jag se om dom är klar med whatever dom gör ute i vardagsrummet (Fast jag vet att dom tittar på delightful girl choonhyang xF)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0