Dissad, fuck you!

Jaha, nu har man blivit dissad av alla vänner plus anna som va här för ungef'är en halvtimme sen.. Jaja, jag får väl sätta mig och fiffla på photoshop igen.. En fredags kväl!!!!! :'( Vilket LIV?!

Har nån ett liv att erbjuda? Jag är desperat!!!  (bara jag får behålla familj och vänner- när dom är tilgängliga) HAHA

Mihihihihihihihihihi - lol- löjligt..

DEt kanske märks att jag inte har nått att skriva?

Ja, det är sant..

Vad ska jag skrivA?

Huhu, snart fyller jag år, bara 8 dagar :D Sen kommer mamma och pappa och maja hem och sen drar jag till stockholm! MWHAHAHA! Dir en grey!!!!

JAg ska se Kyo live och det känns helsjukt :)

Jaja, nu ska jag tillbaks till mitt photoshop :)

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0