Darlings!

Ville bara säga att jag älskar mina vänner nått så otroligt mycket och jag tillägna detta inlägg till dom!

Anna:  Min syster och bästa vän, jag kan verkligen prata allt med henne (utom när hon sover eller nyss ha vaknat), mina känslor ,om våra idoler, eftersom hon är lika galen i dom som jag, vi kan mobba maja, vår lillasyster tillsammans, vi kan vara störda och peta tårna i ögenen på varandra XDXD Vi kan verkligen göra allt och jag vet att hon skulle välja mig över alla andra (hon ha sagt det själv.. eller kanske inte mamma och pappa?) Haha, hon är den bästa jag vet också :D

Eika: Vad är det med denna tjej? Hon är helt galen och har ramlat in i vårat vägg och krossat sina tänder xD Hon är en underbar vän som lyssnar om man vill säga nått. Hon är en av dom roligaste personerna jag vet och som hon skrev för länge sen om mig så skriver jag tillbaka... Hon är MIN! xD Vi har exakt samma smak på allt nästan, det är helt sjukt xD Och ERika.. Forget it! T.O.P is MINE! xD

Hai: Hai behandlar mig ibland som en slav, hon lämnar sin tunga väska till mig och springer till bussen, så jag är tvungen att konkas på den x) endå är hon en av dom vackraste personerna, hon är underbar och står verkligen upp när man behöver henne, hon peppar mig i mitt hälsosamma liv *host* och vill verkligen bli så social och hälsosam som henne! Jag vill bli allt som henne faktiskt =) Loove u~

Raz: Är så stolt över henne hur hon står upp för sina vänner och ger sig inte, hon kommer med sånna rappa svar och det är helt super coolt. Jag och raz kombinerat blir en väldigt bra bakare, och vi gör dom bästa chokladkakagrejjs med glasyr och kokos xD Raz vill aldrig bli normal på bilder och måste alltid göra nån min, fast det tycker jag om med henne =)

Antonia: Oh herregud vad jag älskar denna människa, hon är underbar och alldeles för god för sitt bästa. det känns som om jag har känt henne i all evighet trots att jag bara gått i samma klass som henne 1 år. Jag kommer ihåg när vi pratade för typ första gången och jag var så säker på att hon gick musik inriktning, och när hon sa att hon inte gjorde det skämdes jag så mycket!

Alicia: Min underbara söta Lizzi. Min bildpartner som vi engentligen är helt motsatta i, hon är alltid stressad och dissar alltid sina bilder medans jag skiter i om det bli fult eller inte xD Haha Alicia är verkligen underbar och man kan säga vad som helt till henne medans hon verkligen lyssnar med båda öronen, hon tröstar och tar hand om en så att man verkligen ser fram emot att anförtro sig åt henne =)

My darligs, nu har jag fått lättat mitt hjärta =)


Kommentarer
Postat av: Raz Mohammed

XANK YOU WE LOVE YOU TOO =)))))

2007-07-13 @ 18:44:17
Postat av: Erika!

Veryvery Thanks och föresten... TOP ÄR MIN!

2007-07-13 @ 20:56:14
Postat av: Moa

No, No forget it~

2007-07-13 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0