48 svar

1. När gick du upp idag?
Hm.. kom inte ihåg men det måste ha varit vid 10 tiden som alla andra dagar :)

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.. tror jag.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Det va pirates of the caribbean med min syste ida, annars ak jag faktiskt gå i vekcan med nåni.

4. Vilka program ser du på TV?
Jag ser ibland på sommarmorgon för det är en snygg kille med, serien är dock ganska sålig x/ Annars ser jag reprisen av oc när jag hinner och kommer ihåg =).

5 . Vad åt du till frukost? 
Vad åt jag till frukost.. Hm.... Chips? Jag tror jag inte åt nå frukost idag... Dåligt!

6. Vad är ditt mellannamn?
Amanda


7. Vad är din favoritmat?
Nudlar

8. Vilken mat gillar du inte?
Fisk och skinka - Ush! eller varma grönsaker i huvetaget kokt som stekt som vad som helst, eller kallt kött. Jag gillar inte lök avacado x/ Jag är extremt kräsen med mat...

9. Favorit chips?
Naturchips=) 

10. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Ha ingen favorit cd, jag gillar olika låtar :D

11. Vilken bil kör du?
Jag är juh bara 16 fortfarande :P

12. Favorit pålägg på macka? 
Ost, oftast, annars gillar jag och göra sånna där scobydoo (om nu hunden stavas så?) mackor :)

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Dom andra tjejerna karaktärs dragen i koreanska serier, speciellt alla karaktäsdrag från Chaerin från delightful girl Choonhyang! Död åt henne >=(

14. Vilka är dina favoritkläder?
Gillar mest att ha på mig pappatröjor, dvs, tröjor jag snott från pappa :p Annars min egna favorit klädsel är nog förtillfället min röda klänning :)

15. Om du fick åka vart du ville på semester? 
Japan, ska juh åka dit snart... eller inte precis snart då xD Haha iallafall, vill åka till sydkorea och taiwan också :P Om jag hade pengar skulle jag ta alla tre i en smäll :)

16. Favoritklädmärke?
Ha inge favorit, eftersom jag köper inte efter märke utan kläderna som är snygga :) Så det kan vara från olika :D

17. Var vill du dra dig tillbaka? 
Stort slott med min future husband Jung Yunho och våra 5 söner och 20 döttrar. Sen så ska vi ha massa gäst hus i bakgården där alla våra barns gudföräldrar bor :) Dvs, resten av dbsk, suju, shinhwa, ftts, och big bang och massa mer :D
 
18. Favorittid på dagen?
Har inte favorit tid :) Det är väl när dagens höjdpunkt är, och det är juh olika varje dag :D

19. Var är du född?
På bb


20. Vilken är din favoritsport att se på?
Se inte sport! Fast isåfall är det nog världcuppen i fotboll med pappa. Det va faktiskt roligt :D

23. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi, har inte druckit coca cola på jätte länge.. Men helst dricker jag Bitter cola MWHAHA

24. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
båda, jag behöver oftast bara 5-6 h sömn, men kan klara mig med 2

26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr?

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag och anna ska se en film om homosexuella taiwanesiska heta killar snart :D

28. Vad ville du bli när du va liten?
Kom inte riktigt ihåg..  Men jag tror att jag ville bli känd..

29. Bästa barndomsminnet?
Att vi sa till alla barn i bergsåker att jag va spice girls Mel Bs dotter (trots att jag var vit som ett spöke xD)

30. Varit i Afrika?
Nope, fast en gång i en dröm :P.


31. Nånsin rullat in nån i toapapper?
Näe, slöseri med papper, PAPPER ÄR PENGAR MÄNNISKOR! XD

32. Varit med om en bilolycka?
Räknas det om man fart i diket och fått blitt bogserad upp igen?


34. Favoritrestaurant? 
Alla resturangers mat smakar likadant tycker jag xD HAha eller jag lägger inte märke..

35. Favoritblommor?
Sånna som luktar gott :D

37. Favoritsnabbmatsrestaurang?
Robertos.

38. Äger du en cykel? Japp, men cyklar inte så ofta

40. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
SM WHOREHOUSE! (Om det nu fanns nåt liknade xD)

43. Senaste personen du delade en middag med?
Anna och jag satt nyss och åt middag :D Så det bli väl henne... Inget vidare sälskap dock :)

44. Vad lyssnar du till just nu? 
Coldplay - The sientist (Spela den om och om och om och om igen :P)


45. Favoritfärg?
Tycker om alla färger :D Men gul tror jag

46. Hur många tatueringar har du?
None, men jag ska göra.. och varit på g i ungefär 1 år XD Men nu när jag får pengar och vart på dir en grey ska jag göra det!


47. Hur många piercingar har du?

I öronen och naveln


48. Vilken är din bästa vän?
Anna :) Sen så älskar jag mina andra bästa vänner också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0