..

Satt nyss och spekulera med mig själv, efter att jag tittat på Wicker park och grinat sönder mig själv (Jag är väldigt känlig och en crybaby!)

Jag har alltid strävat efter att få saker jag inte har, och om jag får dom så vill jag ha nya. Hur kom det sig att man aldrig bli nöjd med vad man ha? Jag menar, jag har en underbar familj, och bättre vänner än mina får man leta efter. Jag är inte ekonomisk beroede (trots att jag känner mig pank) jag är frisk och inte överviktig eller speciellt ful (woo~ självförtroende xD)

Jag säger alltid till mina vänner att jag tillexempel vill ha en pojkvän, men jag tar aldrig insiativ till killar och när dom gör det känner jag mig så osäker och löjlig. Jag fatta inte..

Alla mina vänner som upplevt kärlek har alltid blivit sårade och grinat så mycket över det, är det så jag vill ha det? Hur kan jag vilja det efter allt jag hört? Kanske är jag bara nyfiken eftersom jag aldrig varit mer än smått förälskad i dom jag varit tillsammans med.

Så jag har bestämt mig att ta det som det kommer, jag ska sluta läsa en massa kärleks romaner och mangor, se på kärleks anime och drama (utom hyd i helgen XD) och ska hålla mig till blodiga älkliga skräck filmer :P kommer det nån kärlek så kommer det nån, annars inte, kanske jag inte hittat kärlek för att jag letat förmycket och har sånna extremt höga ideal,

Är du peter pan så kom, jag letar efter dig.. 

Jag fatta inte hur jag kan vara less på föhållande och kärlek X) Haha man bli som man umgås.

Haha, men den kommer när den kommer =)=)

Kanska jag bara är trött och skriver en massa skit, för jag kommer nästan inte ihåg vad jag har skrivit..

Jag har sett spiderman 3 med hai och raz, eftersom anna stack till sittrum och erika gick hem eftersom hon ska jobba imorgon, iallafall va den bra..

Whatever~

Min ideal man.... pojke.. Haha!
image88

Ahnyoung~


Kommentarer
Postat av: Erika!

Jag vill också ha Peter Pan =O

2007-07-11 @ 07:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0