-

Jaja, Hai och Jennifer lyckades få med mig till ånge, och nu är jag hemma. Där var det ganska tärt men lite roligt hade vi nog =) Dock fick inte jag se järnjätten som jag ville xD

OH det är en mal här inne!!!!!! AHHHH läskigt! Den sitter på TV skärmen.. Nu är den borta!

huhu, iallafall lyckades jag och Hai få åka gratis dit men hem  -AH MALEN ÄR NÄRA! fick vi betala.. Jag fick punga ut 160:- för Hai hade inga pengar x/ Så nu är jag superfattig!!! Aja.. på bussen sen till bergsåker hittar vi eRika x)

Moa: Fan mitt hår killar mig!
Hai: Killa tillbaka!

HAHAHAHA! Oh herregud va störda vi är XDXD

Jaja, nu har jag och anna segat framför coffeeprince och nu ska jag SOVA!

Godnatt!

Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0