They kiss again

Har jusst sett de två första avsnitten av they kiss again (It started with a kiss 2) Superbra är den ^^

Iallafall har jag inte skrivit på några dagar, så jag få väl sammanfatta vad som hänt sen jag då skrev.

Ja Julafton kom och den va lyckad, hade lite julkänsla... eller jag övertalade mig själv till att ha det :D Fick massa braa julklappar.

Videokamera

Singstar (Highschool musical)

Tablett (Till datorn)

Röda jeans

Trosor

Strumpor (Hello Kitty, och ett konstigt par handuksstrumper)

Örhängen

Rosa/Svart slips

Smyckesätt (Så jag kan göra egna örhängen, halsband m.m)

Corpse Bride

Sjal

Manikyrsätt

Smink (Maskara, underlagsmouse, puder, solpuder, ögonskugga, läppglans, ögonpennor)

En cool svart hatt.

Pin-görare (ÄLSKAR!)

Sanning eller kosekvens kortlek

Avsminkning

Ansiktspeeling

lotion ansiktstvätt

Hair stay sculpting lotion

Nytt Ps2


Ja, det va nog de mesta :D



Iallafall har det inte hänt nånting sen dess skulle jag säga.

Ska se Corpse Bride ikväll med Gollum, vi har varit och köpt gott och ska sjunga lite highschool musical kareoke och sen ska vi se den =D Me lövar Tim Burton.

Även är det bara några få dar kvar till One tree hill börjar igen och ni kan ju gissa om jag lääängtar, jag har räknat dagarna sen typ det va 100 dagar kvar...

Iallafall ska jag läsa lite nu.

Ahynoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0