Snott av Erika som snodde den av Raz


Dagens låt: Acid- Big bang (Gud bless Erika för hon gav mig det låten!)
Dagens dusch: Imorse, noga ^^
Dagens kläder: Röda jeans, hello kitty strumpor, vita underkläder, svart lång T-shirt och en svart vit hood, som jag nyss köpt ^^ 
Dagens frisyr: Plattat, jusst nu i en knut på huvudet.
Dagens smink: underlagsmouse, puder, ljus + röd ögonskugga och mascara och lite läppglans, men det gick bort på en gång.
Dagens händelse: Vart i Birsta och köpt massa^^
Dagens planer: Gakuen Alice/ Eller Hana yori dango med Anna och Maja, mysigt värre^^
Dagens vill ha: Hårförlängning
Dagens saknad: Mitt långa hår (Fan vad jag alltid tjatar om det?!)
Dagens tråkigaste: Ena min hörlur har gått sönder (Har funkat sen juni)
Dagens finaste: Bilder på Deviantart.com (SÅÅÅÅÅ SNYGGT MÄNNISKOR KAN MÅLA OCH RITA :'(!)
Dagens måste: Äta (Härma Pecke på den^^)
Dagens dricka: Vatten.
Dagens köp: Två munktröjor+ en svart lång T-shirt, En ring, En bok
Dagens mående: Skita bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0