Skola

Var ett hårsmån att skippa förmiddagen på skolan idag, men mina ultra super krafter så tog jag bussen iallafall. Jag hade grejjs om kalla kriget vid 09.45 så jag tog kvart i nio bussen.. Skulle egentligen ta halv, så jag hunnit med 84an, men missade den :(  Så bajs.

Ja iallafall är vi skit coola på historian och krossade sovjet rejält (INTE) xD Jag va nämligen amerikan :o

Sen har jag och Antonia och Alicia suttit med Film projektet och Antonia har visst fått ett mail från en som heter Elin och hon har skrivit att st är intresserad att intevjua oss.. Menmen det är ju inte säkert än då. 

Vi fixade och donade med våran film ett tag och imorgon ska vi sticka ner och tala med tävlings personerna som lånar ut kamera och skådespelare och sådanna saker :)

Annars har vi ju två stycken coolingar vid namn Anna och Erika som frivilligt utnämde sig själv till våra karaktärer xD

Det kommer nog gå bra.

Äntligen har jag pratat med min historia lärare. HUH!

Sen va jag hos skolsystern och den 14 januari ska jag träffa doktorn .. ohh.

Annars har vi haft skoldans idag. På nått vänster va jag hela tiden, iallafall nästan hela tiden parad med Kalle. Men det va nog för att vi va så grymt bra (host.) HAHA

Jag spanade lite när klasserna efter oss hade så jag missade bussen vilket va sugit, så jag Antonia och Alicia fick gå ner. Där mötte vi även MAgda som frågade oss snällt om vi ville hänga med på make up store (eller va det det?!) Ja, iallafall nå smink affär ikväll eftersom man får 20%rabatt :) WOho. Och eftersom Moa lilla inte har så mycket pengar funderar hon starkt på att sticka dit, men vi få se eftersom det är så extremt kallt att jag kanske inte ens vill peta  min tå ute idag..

Nu ska jag skriva lite fic.. tror jag

Ahynoung~

PEOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0