Peppakakor.

Åkte in till skolan vanlig tid, kom dit som vanligt vid 8.40 kanske?! Iallafall skissade jag på som attans och gjorde klart mina grejjer. Satt mesta tiden inne hos Pecke, och även om vi båda satt tillsammans, vart det inte bara flum, utan vi jobbade på flitigt och bra. Iallafall så gick den upp och ner och hit och dit hela förmiddagen. När jag skulle äta lunch va det ett hårstrå på min pankaka, SKIT ÄKLIGT! Snacka om att tappa aptiten.

Annars va det en rolig dag på skolan.

Jag och Antonia har bestämt oss att vara med i en Anti-våld tävling, så vi ska spela in en kort film osv. Det ska bli jätte intressant och göra. Vi snackade lite om hurdan det ska vara, och vi har kommit en bra bit på vägen och vi ha redan fått två skådespelare med (Erika och Anna xD) Haha, sen så ha vi juh Antonia också eftersom hon går ju teater. Men jag bli nog kvar bakom kameran.

Iallafall bli det roligt.

Sen så på eftermiddagen var på jag tvillingarnas dagis och bakade peppakakor. Victor hade gjort en jättefin bild till mig och ett kort som han stolt visade upp.

Vi bakade 4 plåtar, nog mest av alla.

Träffade Haiski där, hennes första dag på praktik, det va mysigt att träffa henne, det känns som en lång tid sen. Iallafall bakade hon med oss och vi fikade med lill Neo och hans mormor (min Moster) Så vi satt rätt så många vid ett bord :)

Sen så följde tvillingarna hem och vi bakade lussebullar, mums va det. Vi gjorde stora små fula och fina sånna, och Victor var övertygad att jusst HANS lussebulle (eller med som en degklumt fylld med massa russin) var den absolut godaste av dom alla.

Ja. Iallafall har det inte hänt så mycket mer..

Ahnyoung~

Kommentarer
Postat av: Ida

Susanne är väl ändå våran moster. :P

2007-12-07 @ 03:09:08
Postat av: Moa

FAN jag SKRIVER ALLTID FEL! Jag skrev förut en gång att Timo var våran Morbror x)

2007-12-07 @ 07:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0