Parade

Idag har tiden gått snabbt. Vaknade normalt sådär vid niotiden av två små mjauande monster. Iallafall så städar vi hemme, äntligen är rummet fiiint ^^ Vi donade och slådde in paket och massa. Hmm.. Jag är nog den enda i mina familj som har julkänsla jusst nu.. eller iallafall av mina syskon.

Annars så har vi äntligen fixat Daniels julklapp, va skit skojjs! Och jag tror han bli glad. Ska lägga in en bild och skriva vad det är efter han fått det (Vet ju inte om han tittar på min blogg så... Dock tror jag inte det.) Theheheheheheheheheh!

JA, iallafall har vi fått ett litet paketberg under granen iallafall! Inte alls så mycket som när vi va små då det knappt gick och se granen alls bakom dom (Okej jag överdriver) Men bli man stor och önska sig dyra saker (Bortsett från Anna som önskat sig saker för 10:-) Så bli det mindra klappar :') 

Huhu, Maja och Jag klädde granen iallafall igår, vart ganska lyckat, bortsett från att den lutar lite nu :'( Men hade inge röda flursaker som vi brukar kasta på.. Så vi fick bara ha guldiga.

Fick inte heller nån bra bild eftersom våran sepekamera separ som vanligt

image286
Fick iallafall en liten syn på hur den ser ut.... inte. Men va fan, den vart iallafall ganska fin!
Nu ska jag läsa fanfiction.. inte. Jag ska loda på nätet.. inte. Jag vet inte.

HAr jag nån humor eller?! Inte!

Haha..

 Okej jag ÄR inte rolig, jag vet!


Ahynoung~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0