Lucia

Torsdagen den 13! dum dum dum dum x) Okej, jag vet jag är INTE rolig.

Iallafall så missade jag skolans lucia imorse eftersom en liten fågel (vis namn Anna Kohtala) sa till mig att den började förrns 10.45 när den egentligen började 09.45. Så ja, jag kom ju då försent och missade till och med mentors.

Annars städade vi idag på bilden, det va trevligt :) Sen fick vi bivax vi ska sitta och skulpturera med under lovet. Annars har jag nog inte gjort så mycket idag.

Va på Gollums lucia annars, fick dock inga bilder eftersom denne super fotograf inte va så super idag :x



image276

Imorgon har vi annars skoldans, men innan det har vi engelska som jag skulle plugga på nu, men ja.. Jag vet inte ens vad vi ska ha så mitt hopp är slut :'( Vet inte vad jag ska göra jag som verkligen försöker nu!

Fan!

Nu ska jag fika o'boy för vi har äntligen köpt det!

hm.. Vart tyvärr (SORRY PECKE) inget skrivades idag, men jag ska försöka på mig det imorgon eftermiddag.

Jag och Antonia ska sticka till den dära saken imorgon istället, vi skippade idag eftersom vi hade olika lektioner = att vi sluta olika. men imorgon kan alla vi tre A+A+ Jag gå tillsammans.

Annars ska jag och IrikaEruka se på NAruto imorgon är det planerat :D hoppas vi inte glömer eller skippar det som i tisdags.. nu är vi på dom super duper avsnitten som jag ÄLSKAR :D

huhu, nu ska jag fika och se CSI

Ahynoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0