Lördag igen

image266

.. Så var det lördag igen.


Idag har vi haft besök av Farbror Timo, cecilia och Alvin. Cecilia har blivit jäätte stor (Okej inte super, men nu ser man att hon är gravid) Så om runt tre månader får jag en liten flickkusin (Dom tror iallafall det är en flicka.)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, tror det bli Naruto med Erika. Pratade även om nån fest med Haiski, emn jag har hört nada om det, så vi få se vad som händer och fötter :) Hoppas det bli en roligt dag iallafall.

Mamma ska ut, så förhoppningsvis så kan vi sitta i vardagsrummet och se Naruto (Om vi ska se det då, och om sladden är tillräkligt lång) Wiii.

Annars är jag mästare på Wii golf, klår alla i min väg. Det är sjukt vad ont i ryggen jag har idag efter att ha boxas.

Nu ska jag läsa lite fanfictions eller nått liknade..

JA! dom har gjort ett sub forum på soompi med klara fanfictions! yesssss!


Ahnyoung~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0