Kram

Idag har dagen gått som den gått. Som sagt så hade jag näst intill ingen lektion idag. Åt även ingen lunch, så jag och Alicia gick och köpte massa gott på ICA. Sen så gick vi runt och spanade in snyggingar på skolan (DEt är sjukt hur många heta killar det finns :D) Efter det så skulle Alicia ha lektion men inte lilla jag, så jag som sagt stack jag hem :) Där åt jag en massssssa tunnbröd.

Jag och Erika har förövrigt kramats en massa idag, eftersom vi stod på ICA nära och sålde kramar för röda korset, den va trevligt.

Jag har även hittat ett sätt att stalka min heting (EVIL!)

MWEHWHAHAH

Ikväll bli det Naruto men Peckelinen. Vet inte om Annisen ska med men hoppas på det :) Annars ska jag väl dra en sväng om med Wiii som mamma fick nån urge att köpa, så snart kommer dom hem med det. Eftersom ingen av oss ville önska oss den i julklapp så ville mamma köpa den till sig själv.

Nu ska jag bada tror jag. Eller jag vet inte. Jag kanske skriver. Jag är besatt. Jag hatar tjejen i SMTOWN's nya video som står nära Eeteuk xD Jag hatar Dongies jänta också.

HAHA låll, jag skääämta

INTE!

JAja, nu är jag trött.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0