Klockan tvåhundrafemtiofyra

Idag vaknade jag alldeles utvilad och glad.

När jag öppnar ögonen drag min uppmärksamhet direkt till min mobil som alltid vila bredvid mig. Jag funderar ett tag om jag sak ta upp den eller inte, jag jag bestämer mig för att göra det.

Klockan va 09.58

Ja, det va ju bra tänkte jag, då har jag inte sovit över hela dagen.


Men då är jag super smart med mina super ninja hjärna och kommer på en sak.

Jag ska på bio klockan 11.00

Ja, det bli att skrika upp Maja och Anna och skynda som fan med att göra oss i ordning till bion.

Väl där så väntar vi ett tag på Ida.

Filmen va rolig, jag har väntat himla länge på att se den, så gissa om jag blev glad när Daniel frågade igår om vi ville ha hans förhandsvisnings biljetter.

Annars kom vi hem och jag läste klart en fanfiction, Linked to you, och jag vart redigt sur eftersom mitt favorit par i den... Endade inte upp med varrandra, va fan va det dära?! Jag ska ignorera det sista kapitlet och låtsas att dom vart tilsammans på slutet igen iallafall.

Jag har skrivit lite fic, Lovelife, och det tror jag Pecke, Anna och Gollum är glada över. Det är jag också för den delen, jag har en massa på lager jusst nu. Men det är lite svårt när ag vet jätte mycket om några saker bland några personer men inte har nån ide vad som ska hända med resten, så jaga få super improvisera när jag skriver xD

Nu ska jag sitta och fixa lite qoutes till den så jag har nått att gå på, och det är super skojjs ju :)

Har även blivit bjuden til lucia, tvillingarnas på tisdag, det ska bli jätteskojjs att se dom som små tomtar/peppakakor eller whatever :):):):)

Nu ska jag skriva.

Ahnyoung~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0