klart

Göran Persson är - förre stadsministern.
Din mamma är - Cool som fan.
Britney Spears är - det synd om.
Systrarna Olsen är - bortglömda av mig.
Din brevbärare är - osynlig (Eftersom jag aldrig sett honom/henne)
Din tandläkare är - bra, eftersom hon fixar mina tänder.
Electric banana band är - gammalt
Glass är - MUMS
Banan är - mums när man har ont i magen
Fotboll är - Dötrist.
Kul är - Jag
Du är - Humoristisk.
Din mormor är - det sötaste ängeln.
Lustigt är - Erika.
Ditt favoritplagg är - Mr. Bump t-shirt. 

Din pappa heter - Petri
Din buss heter - 1 Bergsåker, 1 Alnö, 85 Bosvedjan, 84 Haga
Din frisör heter - Moa Kohtala eller Marie Petterson
Din dagstidning heter - Soompi.com
Din favoritperson heter - Dom flesta som börjar på Kim, Park, Lee eller Choi, och Yunho
Ditt favoritprogram heter - Yashimanman
Dina/ditt syskon heter - Daniel, Ida, Anna & Maja
Din bil heter - HSD
Din radiokanal heter - Mp3 
Din gata heter - Betselvägen
Din yngsta kusin heter - Alvin, men snart får han en lillebror eller syster.
Din äldsta kusin heter - Elin
Du heter - Moa
Din mascara heter - .. Andvänder mammas bra.

Senaste du åt - Twix på lunchen.
Senaste du gick ut för att göra - Gå till skolan.
Senaste du sa till någon - WOW! När daniel kom in med final fantasy XII
Senaste sak du ångrar du gjorde - Jag glömde gå på återsamlingen idag på Engelskan, jag ågrar mig!
Senaste människa du såg - Daniel.
Senaste du pratade med - Daniel (Måste juh bli samma som senaste du sa till någon O.o)
Senaste inköp - Bullar och Twix på ICA
Senaste beställning på Internet - Röd hårfärg och röd ögonskugga.
Senaste ställe besökt med bil - Ikea skulle jag tro.
Senaste gången du gjort någon glad - Jag finns, därför bli alla glada :D
Senaste gången du gråtit - När jag bestämde mig för att rymma men kom på att jag inte kunde lämna Erika. (Det va seriöst hemskt!)
Senaste glass du ätit - Carté dor eller hur det stavas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0